web analytics

GSC Game World вважає, що переноси S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl були фінансово невигідним рішенням

Пройшла виставка Gamescom 2024 на якій видання Wccftech взяло інтерв’ю у представників GSC Game World стосовно прийдешньої S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Воно виявилося досить обширним, тому ми відібрали лише найцікавіші тези.

Система штучного інтелекту A-Life 2.0 у кожному регіоні, за невеликими винятками, генеруватиме зустрічі з ворогами процедурно на основі того, де ви знаходитесь, що відбувається навколо вас і що відбувалося раніше з вами. Скажімо, пара NPC може зустрітися біля аномалії і почати битися один з одним, а потім до них приєднається третій NPC, який теж вступить в бійку і загине. Все можна пасивно спостерігати, але ця частина A-Life досить проста, тому що базується на загальних компонентах: NPC, мутант, аномалія. Також будуть особливі зустрічі, які пропрацьовані наче маленькі історії, вони матимуть власну специфіку і продемонструють більш складний рівень ШІ. Розробники обіцяють справжні несподіванки з A-Life 2.0.

Партнерство з Microsoft не накладало обмежень на студію в термінах релізу чи доданні будь-якого незапланованого контенту. Весь час корпорація надавала необхідну підтримку, включно з допомогою в оптимізації для консолей Xbox, однак якщо на Series X вже вдалося досягти стабільних 60 кадрів на секунду в режимі продуктивності та 30 кадрів на секунду в режимі якості, то версію для Series S досі активно оптимізують, на ній гра працює в 25 кадрах на секунду.

На релізі ПК версія матиме підтримку апскейлера Nvidia DLSS, а колись після релізу розробники безкоштовно впровадять інструментарій для модоробів і трасування променів. Точних термінів студія не називає, бо наразі сконцентрована лише на самітній кампанії. Також після виходу розробники будуть випускати безкоштовні оновлення та платні сюжетні доповнення. Вирізаного контенту в них точно не буде, оскільки при розробці нічого не вирізали, як нам кажуть.

GSC Game World признала, що численна кількість переносів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl була невигідним фінансовим рішенням, оскільки оплачувати штат, який налічує 460 розробників у двох офісах загалом дуже дорого, а коли ти переносиш гру, то витрати закономірно зростають.

Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl станеться 20 листопада на Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store, GOG) і підписці Game Pass.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

stalker 2

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

stalker radio

Виправдовує всі очікування. Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

Філ Спенсер віддає перевагу іграм за колишніми серіями Xbox, ніж ліцензіями Disney, Lucasfilm

indiana blade

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl повідомили точний час виходу гри

stalker 2

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Розробники SAND розповіли про останні новини у грі

SAND / арт